Bättre sent än aldrig

Först måste jag få tacka, 38 stycken sidvisningar igår,
det är så kul att ni gillar mina kort.

När jag har gjort ett kort är det ibland svårt att skiljas ifrån det,
det har liksom blivit mitt lilla barn. Jag har då tagit fram kameran
och förevigat kortet, det är ju också därför som ni kan se mina alster här,
men ibland har jag glömt det. Så hände när jag hade gjort klart Karins kort,
 och jag fick "låna" tillbaka det för fotografering.

Karin gillar trädgård, hästar, att läsa deckare samt att vara ute med husvagnen.

Karin är min arbetskamrat och innan hon hamnade i kassan städade hon hos oss.
Jag måste säga att jag är särskillt nöjd med spannen och
svabben som jag tillverkade med hjälp av papper,
metalltråd,tandpetare samt lite bomullsgarn. 

Kommentarer
Postat av: Therese

syrran hade satt upp ett studentkort på sin anslagstavla i sin nya lägenhet nu när jag var där i helgen. vem är det ifrån, sa jag - det liknar ett Christina-kort, fortsatte jag. Och det var det :-)

2012-02-05 @ 19:04:23
URL: http://tirrepirres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0